╭———————————————————————————╮
Moja opinia na temat całej propozycji.
1. Szybkostrzelność dla klas "Premium" - Osobiście uważam ze jest to pomysł jak najbardziej do przemyślenia. Oczywiście nie w pakiecie usługi (Kupujesz Premium i dostajesz razem z innymi bonusami od razu) Conajwyżej jako opcja do
kupienia w sklepie. Np 10%-15% szybkostrzelności na jedną rundę. Nie jestem pewny za ile AmmoPack'ów ale tak żeby było to zbalansowane. Na pewno ułatwi to rozgrywkę, ale nie da jakiejś ogromnej przewagi nad graczami bez Premium.
2. Kupowanie Modów dla Premium - Poprzednia "edycja" utwierdziła mi że kupowanie jednego moda na jedną rundę jest zbyt wolne. Mamy misję gdzie musimy mieć 13 survivor'ów. Czyli łącznie 13 map musimy rozegrać żeby skończyć ową misje. Jeżeli mapa trwa 15-20 minut to wychodzi ponad 200 minut żeby ukończyć tą misje. W dodatku Gracz czy VIP zdobywa ap jeszcze wolniej niż premium. Jeszcze jest limit że tylko jedna osoba może wziąć owego moda co jeszcze bardziej wydłuża nam czas zrobienia takowej misji. Warto to przemyśleć.
3. Pipe Bomb dla "Premium" z Limitem 3 użyć - Brak limitów Bomby PIPE jest dosyć irytujący gdyż można nimi non stop rzucać do czyjejś kampy nie pozwalając na zabijanie ZM. Zgadzam się na dodanie limitu.
4. "Zabójcze pociski" dla "Premium" - Tutaj jestem neutralny. Wydatek 50AP na rundę żeby mieć je na te ponad pół minuty to żaden problem więc tutaj się wstrzymuje.
5. "Nowa postać dla klasy "Premium" po zakończeniu wszystkich misji - Dosyć ciekawy pomysł, ale tak jak Monte napisał. Trzeba dodać klasę dla ZM żeby się to balansowało. Poza tym popieram owy pomysł.
╰———————————————————————————╯