Skocz do zawartości
Wiosna w obiektywie! Konkurs fotograficzny - Weź udział! ×
Forum
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

BBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBB

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

BBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBB

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

BBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBB

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

BBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBB

Forum
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

BBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBB

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

BBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBB

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

BBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBB

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

BBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBB

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

BBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBB

Forum
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

BBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBB

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

BBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBB

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

BBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBB

Forum
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

BBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBB

Nowy szablon forum
csowicze.pl


Przygotowaliśmy dla Was nowy wygląd forum! Na pewno znajdziecie rzeczy, które można ulepszyć. Dajcie nam znać w dedykowanym wątku. Wasza opinia jest dla nas ważna!

Czytaj więcej1

XXXXXXXXXXXXXXX


Przygotowaliśmy dla Was nowy wygląd forum! Na pewno znajdziecie rzeczy, które można ulepszyć. Dajcie nam znać w dedykowanym wątku. Wasza opinia jest dla nas ważna!

Czytaj więcej2

CCCCCCCCCCCCCCC


Przygotowaliśmy dla Was nowy wygląd forum! Na pewno znajdziecie rzeczy, które można ulepszyć. Dajcie nam znać w dedykowanym wątku. Wasza opinia jest dla nas ważna!

Czytaj więcej3

Zablokowane <span class="ipsBadge ipsBadge_red">Zamknięte</span> Dodatki do klas


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, już wam pokazałem jak napisać własną klasę, więc teraz przejdziemy do etapu dodawania umiejętności.

 

a więc zaczynajmy.

 

Nasza klasa CSowicz, bez dodatków :

#include <amxmodx>
#include <codmod>


new const nazwa[] = "CSowicz";
new const opis[] = "Brak";
new const bronie = 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_DEAGLE | 2<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 43;
new const kondycja = 19;
new const inteligencja = 6;
new const wytrzymalosc = 19;


public plugin_init() { 
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	
}

1. Widocznosc dla klasy

 

 

Dodajemy bibliotekę czyli :

#include <engine>

pod

#include <codmod>

następnie pod

new const wytrzymalosc = 19;

dodajemy

new ma_klase[33];

jeżeli mamy więcej dodatków w klasie które wykorzystują ma_klase[33]; to dodajemy w tej formie new bool: ma_klase[33];

 

no i na koniec klasy dodajemy :

public cod_class_enabled(id)
{
	ma_klase[id] = true;
	set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0);
}
	  
public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;
	set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}

W public cod_class_enabled(id) określamy ile niewidzialności ma mieć nasza klasa.

od 0 do 255

- 0 to całkowita niewidzialność

- 255 całkowita widzialność

 

Efekt końcowy :

 

 

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>


new const nazwa[] = "CSowicz";
new const opis[] = "Nasza klasa jest niewidzialna";
new const bronie = 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_DEAGLE | 2<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 43;
new const kondycja = 19;
new const inteligencja = 6;
new const wytrzymalosc = 19;

new ma_klase[33];

public plugin_init() {
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    
}
public cod_class_enabled(id)
{
    ma_klase[id] = true;
    set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0);
}
      
public cod_class_disabled(id)
{
    ma_klase[id] = false;
    set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}

 

 

 

 

 

2. 1/x szansa na natychmiastowe zabicie z broni

 

 

Dodajemy bibliotekę czyli pod

#include <codmod>

dodajemy

#include <hamsandwich>

następnie pod naszą biblioteką dodajemy:

#define DMG_BULLET (1<<1)

następnie pod

new const wytrzymalosc = 19;

dodajemy

new ma_klase[33];

do

public plugin_init()

dodajemy

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

no i na koniec naszej klasy dodajemy:

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED; 
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(damagebits & DMG_BULLET)
	{
		new weapon = get_user_weapon(idattacker);
		
		if(weapon == CSW_BRON && random_num(1,X) == 1) 
			cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
			
	}
	
	return HAM_IGNORED;
}

CSW_BRON - Zmieniamy na nazwe broni z której chcemy mieć szanse "X" na natychmiastowe zabicie.

random_num(1,X) - tu określamy jaką szanse na natychmiastowe zabicie z danej broni ma mieć nasza klasa (w miejsce X wstawiamy naszą wartość)
.

 

Efekt końcowy

 

 

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
 
#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "CSowicz";
new const opis[] = "Nasza klasa ma 1/1 szansa na natychmiastowe zabicie z broni";
new const bronie = 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_DEAGLE | 2<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 43;
new const kondycja = 19;
new const inteligencja = 6;
new const wytrzymalosc = 19;

new ma_klase[33];

public plugin_init() {
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
        
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
    
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
    
    if(!ma_klase[idattacker])
        return HAM_IGNORED;
    
    if(damagebits & DMG_BULLET)
    {
        new weapon = get_user_weapon(idattacker);
        
        if(weapon == CSW_AWP && random_num(1,1) == 1)
            cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
            
    }
    
    return HAM_IGNORED;
}

 

 

 

3. 1/x szansa na odbicie pocisku

 

 

Dodajemy bibliotekę czyli pod


#include <codmod>

dodajemy

#include <hamsandwich>

następnie pod naszą biblioteką dodajemy:

#define DMG_BULLET (1<<1)

następnie pod

new const wytrzymalosc = 19;

dodajemy

new ma_klase[33];

do

public plugin_init()

dodajemy

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

No i na sam koniec naszej klasy dodajemy :

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
		
	if(!ma_klase[this] || random_num(1,X) == 1)
		return HAM_IGNORED;
		
	cod_inflict_damage(this, idattacker, damage, 0.0, idinflictor, damagebits);
	return HAM_SUPERCEDE;
}

random_num(1,X) - tu określamy ile na ile nasza klasa ma szanse na odbicie pocisku, chyba każdy rozumie (w miejsce X wstawiamy naszą wartość).

 

Efekt Końcowy:

 

 

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
 
#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "CSowicz";
new const opis[] = "Nasza klasa ma 1/5 szansa na odbicie pocisku.";
new const bronie = 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_DEAGLE | 2<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 43;
new const kondycja = 19;
new const inteligencja = 6;
new const wytrzymalosc = 19;

new ma_klase[33];

public plugin_init() {
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
        
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
    
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
        
    if(!ma_klase[this] || random_num(1,5) == 1)
        return HAM_IGNORED;
        
    cod_inflict_damage(this, idattacker, damage, 0.0, idinflictor, damagebits);
    return HAM_SUPERCEDE;
}

 

 

 

4. Większa Grawitacja

 

 

Dodajemy bibliotekę czyli :

#include <engine>

pod

#include <codmod>

następnie pod

new const wytrzymalosc = 19;

dodajemy

new ma_klase[33];

następnie do

public plugin_init()

dodajemy

register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");

no i na koniec klasy dodajemy :

public cod_class_enabled(id)
{
	ma_klase[id] = true;
	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);
}
	  
public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;
	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 800.0/800.0);
}

public ResetHUD(id)
{
	if(ma_klase[id])
		entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);
}

W

public cod_class_enabled(id) i public ResetHUD(id)

ustawiamy jaką grawitacje ma mieć nasza klasa.

entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0); - 200 to taka grawtiacja naszej klasy 800 - to maksymalna grawitacja jaka obecnie jest wpisana.

 

 

 

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>


new const nazwa[] = "CSowicz";
new const opis[] = "Nasza klasa ma 500 grawitacji wiecej";
new const bronie = 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_DEAGLE | 2<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 43;
new const kondycja = 19;
new const inteligencja = 6;
new const wytrzymalosc = 19;

new ma_klase[33];

public plugin_init() {
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
        
    register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
    
}
public cod_class_enabled(id)
{
    ma_klase[id] = true;
    entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 500.0/800.0);
}
      
public cod_class_disabled(id)
{
    ma_klase[id] = false;
    entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 800.0/800.0);
}

public ResetHUD(id)
{
    if(ma_klase[id])
        entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 500.0/800.0);
}

 

 

 

 

5. Klasa Premium

 

 

 

Dodajemy

new ma_klase[33];

pod

new const wytrzymalosc = 19;

na koniec klasy dodajemy

public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_X))
	{
		client_print(id, print_center, "[%s], Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa);
		return COD_STOP;
	}
	ma_klase[id] = true;
	return PLUGIN_CONTINUE
}
	  
public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;
}

ADMIN_LEVEL_X)) - tu ustawiamy flagę na jaką ma być nasza klasa

 

 

Efekt końcowy

 

 

#include <amxmodx>
#include <codmod>


new const nazwa[] = "CSowicz";
new const opis[] = "Nasza klasa Premium";
new const bronie = 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_DEAGLE | 2<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 43;
new const kondycja = 19;
new const inteligencja = 6;
new const wytrzymalosc = 19;

new ma_klase[33];

public plugin_init() {
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    
}
public cod_class_enabled(id)
{
    if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
    {
        client_print(id, print_center, "[%s], Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa);
        return COD_STOP;
    }
    ma_klase[id] = true;
    return PLUGIN_CONTINUE
}
      
public cod_class_disabled(id)
{
    ma_klase[id] = false;
}

 

 

 

6. Dodatkowe skoki dla klasy

 

 

Do naszej biblioteki dodajemy

#include <fakemeta>

pod

#include <codmod>

pod

new const wytrzymalosc = 19;

dodajemy

new ma_klase[33];
new skoki[33];

do

public plugin_init() 

dodajemy

register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

no i na koniec klasy dodajemy

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
	if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
		return FMRES_IGNORED;

	new flags = pev(id, pev_flags);

	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
	{
		skoki[id]--;
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity,velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id, pev_velocity,velocity);
	}
	else if(flags & FL_ONGROUND)
		skoki[id] = X;

	return FMRES_IGNORED;
}

skoki[id] = X;     - tu ustawiamy ile nasza klasa ma mieć skoków (1skok jest już podsawowy).

 

Efekt końcowy

 

 

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>

new const nazwa[] = "CSowicz";
new const opis[] = "Nasza klasa Posiada 5skokow";
new const bronie = 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_DEAGLE | 2<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 43;
new const kondycja = 19;
new const inteligencja = 6;
new const wytrzymalosc = 19;

new ma_klase[33];
new skoki[33];

public plugin_init() {
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
    if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
        return FMRES_IGNORED;

    new flags = pev(id, pev_flags);

    if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
    {
        skoki[id]--;
        new Float:velocity[3];
        pev(id, pev_velocity,velocity);
        velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
        set_pev(id, pev_velocity,velocity);
    }
    else if(flags & FL_ONGROUND)
        skoki[id] = 5;

    return FMRES_IGNORED;
}

 

 

 

 

7. Nie tracimy hp po upadku

 

 

pod

#include <codmod>

dodajemy

#include <hamsandwich>

pod

new const wytrzymalosc = 19;

dodajemy

new ma_klase[33];

do

public plugin_init()

dodajemy

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","TakeDamage");

no i na koniec klasy dodajemy

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	
	if(!is_user_connected(this))

		return HAM_IGNORED;

	if(!ma_klase[this])

		return HAM_IGNORED;  

	if(damagebits & (1<<5))

		SetHamParamFloat(4, 0.0);

	return HAM_IGNORED;

}

Efekt końcowy

 

 

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

 
new const nazwa[] = "CSowicz";
new const opis[] = "Nasza klasa nie traci hp po upadku";
new const bronie = 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_DEAGLE | 2<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 43;
new const kondycja = 19;
new const inteligencja = 6;
new const wytrzymalosc = 19;

new ma_klase[33];

public plugin_init() {
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","TakeDamage");
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    
    if(!is_user_connected(this))

        return HAM_IGNORED;

    if(!ma_klase[this])

        return HAM_IGNORED;  

    if(damagebits & (1<<5))

        SetHamParamFloat(4, 0.0);

    return HAM_IGNORED;

}

 

 

 

8. 1/X na zrespienie się u wroga

 

 

Do biblioteki dodajemy

#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

pod

#include <codmod>

pod

new const wytrzymalosc = 19;

dodajemy

new ma_klase[33];

do

public plugin_init()

dodajemy

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);

na koniec dodajemy

public Spawn(id)
{
        if(!is_user_alive(id))
                return;
                
        if(!ma_klase[id])
                return;
                
        if(random_num(1,X) == 1)
        {
                new CsTeams:team = cs_get_user_team(id);
                
                cs_set_user_team(id, (team == CS_TEAM_CT)? CS_TEAM_T: CS_TEAM_CT);
                ExecuteHam(Ham_CS_RoundRespawn, id);
                
                cs_set_user_team(id, team);
        }
}

if(random_num(1,X) - tu określamy szanse na zrespienie sie na respie wroga w miejsce (X) wpisujemy wartosc.

 

Efekt końcowy

 

 

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

 
new const nazwa[] = "CSowicz";
new const opis[] = "Nasza klasa ma 1/3 szanse na zrespienie sie na respie wroga";
new const bronie = 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_DEAGLE | 2<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 43;
new const kondycja = 19;
new const inteligencja = 6;
new const wytrzymalosc = 19;

new ma_klase[33];

public plugin_init() {
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}
public Spawn(id)
{
        if(!is_user_alive(id))
                return;
                
        if(!ma_klase[id])
                return;
                
        if(random_num(1,3) == 1)
        {
                new CsTeams:team = cs_get_user_team(id);
                
                cs_set_user_team(id, (team == CS_TEAM_CT)? CS_TEAM_T: CS_TEAM_CT);
                ExecuteHam(Ham_CS_RoundRespawn, id);
                
                cs_set_user_team(id, team);
        }
}

 

 

 

9. Ciche kroki

 

 

Wystarczy dodać na koniec, czystej naszej klasy

public cod_class_enabled(id)
{
	set_user_footsteps(id, 1);
}
	
public cod_class_disabled(id)
{
	set_user_footsteps(id, 0);
}

 

 

 

10. Ubranie Wroga

 

 

 

Pod

#include <codmod>

dodajemy

#include <cstrike>

po naszych bibliotekach dodajemy

new bool: ma_klase[33];

new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"};

new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"};

na koniec naszej klasy dodajemy

public cod_class_enabled(id){

	ZmienUbranie(id, 0);
	ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id){

	ZmienUbranie(id, 1);
	ma_klase[id] = false;
}

public ZmienUbranie(id,reset){

	if (!is_user_connected(id))

		return PLUGIN_CONTINUE;

	if (reset)

		cs_reset_user_model(id);

	else

	{
		new num = random_num(0,3);

		cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]);
	}

	return PLUGIN_CONTINUE;

}

Efekt końcowy

 

 

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <cstrike>

new bool: ma_klase[33];

new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"};

new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"};
 
new const nazwa[] = "CSowicz";
new const opis[] = "Nasza klasa ma Ubranie Wroga";
new const bronie = 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_DEAGLE | 2<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 43;
new const kondycja = 19;
new const inteligencja = 6;
new const wytrzymalosc = 19;


public plugin_init() {
    
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id){

    ZmienUbranie(id, 0);
    ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id){

    ZmienUbranie(id, 1);
    ma_klase[id] = false;
}

public ZmienUbranie(id,reset){

    if (!is_user_connected(id))

        return PLUGIN_CONTINUE;

    if (reset)

        cs_reset_user_model(id);

    else

    {
        new num = random_num(0,3);

        cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]);
    }

    return PLUGIN_CONTINUE;

}

 

 

 

 

11. Widzisz Niewidzialnych

 

 

Do naszej biblioteki czyli pod

#include <codmod>

dodajemy

#include <fakemeta>

pod

new const wytrzymalosc = 19;

dodajemy

new ma_klase[33];

do

public plugin_init()

dodajemy

register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1) 

na koniec naszego sma dodajemy

public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)

{

	if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent))

		return;

		

	if(!ma_klase[host])

		return;

		

	set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0);

}

Efekt końcowy

 

 

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>


new const nazwa[] = "CSowicz";
new const opis[] = "Nasza klasa ma Widzisz Niewidzialnych";
new const bronie = 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_DEAGLE | 2<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 43;
new const kondycja = 19;
new const inteligencja = 6;
new const wytrzymalosc = 19;

new ma_klase[33];

public plugin_init() {
    
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1)
}
public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)

{

    if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent))

        return;

        

    if(!ma_klase[host])

        return;

        

    set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0);

}

 

 

 

 

12. No Recoil (Brak Rozrzutu broni)

 

 

Do naszej biblioteki czyli pod

#include <codmod>

dodajemy

#include <fakemeta>

pod

new const wytrzymalosc = 19;

dodajemy

new ma_klase[33];

do

public plugin_init()

dodajemy

	register_forward(FM_PlayerPreThink, "PreThink");
	register_forward(FM_UpdateClientData, "UpdateClientData", 1)

na koniec dodajemy

public PreThink(id)

{

    if(ma_klase[id])

        set_pev(id, pev_punchangle, {0.0,0.0,0.0})

}

        

public UpdateClientData(id, sw, cd_handle)

{

    if(ma_klase[id])

        set_cd(cd_handle, CD_PunchAngle, {0.0,0.0,0.0})   

}

Efekt końcowy

 

 

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>


new const nazwa[] = "CSowicz";
new const opis[] = "Nasza klasa ma No-Recoil (Brak Rozrzutu Broni)";
new const bronie = 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_DEAGLE | 2<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 43;
new const kondycja = 19;
new const inteligencja = 6;
new const wytrzymalosc = 19;

new ma_klase[33];

public plugin_init() {
    
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    
    register_forward(FM_PlayerPreThink, "PreThink");
    register_forward(FM_UpdateClientData, "UpdateClientData", 1)
}
public PreThink(id)

{

    if(ma_klase[id])

        set_pev(id, pev_punchangle, {0.0,0.0,0.0})

}

        

public UpdateClientData(id, sw, cd_handle)

{

    if(ma_klase[id])

        set_cd(cd_handle, CD_PunchAngle, {0.0,0.0,0.0})   

}

 

 

 

 

13. Odporny na HeadShooty

 

 

Do naszej biblioteki czyli pod

#include <codmod>

dodajemy

#include <fakemeta>

pod

new const wytrzymalosc = 19;

dodajemy

new ma_klase[33];

do

public plugin_init()

dodajemy

register_forward(FM_TraceLine, "TraceLine");

na koniec dodajemy

public TraceLine(Float:start[3], Float:end[3], conditions, id, trace)
{
		if(get_tr2(trace, TR_iHitgroup) != HIT_HEAD)
				return FMRES_IGNORED;
	  
		new iHit = get_tr2(trace, TR_pHit);
		if(!is_user_connected(iHit))
				return FMRES_IGNORED;
		if(!ma_klase[iHit])
				return FMRES_IGNORED;
	  
		set_tr2(trace, TR_iHitgroup, 8);
		return FMRES_IGNORED;
}

Efekt końcowy

 

 

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>


new const nazwa[] = "CSowicz";
new const opis[] = "Nasza klasa ma Odpornosc na HeadShooty";
new const bronie = 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_DEAGLE | 2<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 43;
new const kondycja = 19;
new const inteligencja = 6;
new const wytrzymalosc = 19;

new ma_klase[33];

public plugin_init() {
    
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    
    register_forward(FM_TraceLine, "TraceLine");
}
public TraceLine(Float:start[3], Float:end[3], conditions, id, trace)
{
        if(get_tr2(trace, TR_iHitgroup) != HIT_HEAD)
                return FMRES_IGNORED;
      
        new iHit = get_tr2(trace, TR_pHit);
        if(!is_user_connected(iHit))
                return FMRES_IGNORED;
        if(!ma_klase[iHit])
                return FMRES_IGNORED;
      
        set_tr2(trace, TR_iHitgroup, 8);
        return FMRES_IGNORED;
}

 

 

http:

 

Jeżeli jesteś w czymś dobry, nigdy nie rób tego za darmo!

  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
Napisano

Wiadomość wygenerowana automatycznie

Temat został zamknięty przez moderatora.

22178788237813265097.png

Jeżeli się z tym nie zgadzasz raportuj ten post a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.

Z pozdrowieniami.

Administracja CSowicze.pl

Kontaktując się ze mną:

- Przedstaw się.

- Przejdź do sedna sprawy.

- Zawrzyj istotne informacje.

- Czekaj cierpliwie na odpowiedź.

 

TWORZENIE FOR SPOŁECZNOŚCIOWYCH | ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI

WSPARCIE TECHNICZNE SERWERÓW HLDS | MODERNIZACJA, OPTYMALIZACJA, ZABEZPIECZENIA

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie