Skocz do zawartości
Wiosna w obiektywie! Konkurs fotograficzny - Weź udział! ×
Forum
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

BBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBB

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

BBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBB

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

BBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBB

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

BBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBB

Forum
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

BBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBB

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

BBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBB

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

BBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBB

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

BBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBB

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

BBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBB

Forum
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

BBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBB

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

BBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBB

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

BBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBB

Forum
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

BBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBB

Nowy szablon forum
csowicze.pl


Przygotowaliśmy dla Was nowy wygląd forum! Na pewno znajdziecie rzeczy, które można ulepszyć. Dajcie nam znać w dedykowanym wątku. Wasza opinia jest dla nas ważna!

Czytaj więcej1

XXXXXXXXXXXXXXX


Przygotowaliśmy dla Was nowy wygląd forum! Na pewno znajdziecie rzeczy, które można ulepszyć. Dajcie nam znać w dedykowanym wątku. Wasza opinia jest dla nas ważna!

Czytaj więcej2

CCCCCCCCCCCCCCC


Przygotowaliśmy dla Was nowy wygląd forum! Na pewno znajdziecie rzeczy, które można ulepszyć. Dajcie nam znać w dedykowanym wątku. Wasza opinia jest dla nas ważna!

Czytaj więcej3

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
-- Sherer 2015 for Surek (C)
-- Zakaz rozdawania kodu, etc.
-- Asek to pizda
quest surek_fabularne begin
	state start begin
		function conf()
			------ KONFIGURACJA ------
			local tablica = {
							{["ID_MOBOW"] = {2600, 2601, 2602, 2603, 2604, 2605, 2606, 2607, 2608, 2609, 2610, 2611, 2612, 2613}, ["POZIOM"] = 95, ["DODATKOWY"] = 95, ["ITEM"] = 151077},
							{["ID_MOBOW"] = {2600, 2601, 2602, 2603, 2604, 2605, 2606, 2607, 2608, 2609, 2610, 2611, 2612, 2613}, ["POZIOM"] = 110, ["DODATKOWY"] = 95, ["ITEM"] = 151078},
							{["ID_MOBOW"] = {2623, 2624, 2625, 2626, 2627, 2628, 2629, 2630, 2631, 2632}, ["POZIOM"] = 121, ["DODATKOWY"] = 121, ["ITEM"] = 151079},
							{["ID_MOBOW"] = {2623, 2624, 2625, 2626, 2627, 2628, 2629, 2630, 2631, 2632}, ["POZIOM"] = 130, ["DODATKOWY"] = 121, ["ITEM"] = 151080},
							{["ID_MOBOW"] = {2616, 2617, 2618, 2619, 2620, 2635, 2636, 2637, 2638, 2639}, ["POZIOM"] = 134, ["DODATKOWY"] = 134, ["ITEM"] = 151081},
							{["ID_MOBOW"] = {2616, 2617, 2618, 2619, 2620, 2635, 2636, 2637, 2638, 2639}, ["POZIOM"] = 150, ["DODATKOWY"] = 134, ["ITEM"] = 151082},
							{["ID_MOBOW"] = {2645, 2646, 2647, 2648, 2649, 2650, 2651, 2652, 2653}, ["POZIOM"] = 151, ["DODATKOWY"] = 151, ["ITEM"] = 151083},
							{["ID_MOBOW"] = {2645, 2646, 2647, 2648, 2649, 2650, 2651, 2652, 2653}, ["POZIOM"] = 157, ["DODATKOWY"] = 151, ["ITEM"] = 151084},
							{["ID_MOBOW"] = {2645, 2646, 2647, 2648, 2649, 2650, 2651, 2652, 2653}, ["POZIOM"] = 163, ["DODATKOWY"] = 151, ["ITEM"] = 151085},
							{["ID_MOBOW"] = {2645, 2646, 2647, 2648, 2649, 2650, 2651, 2652, 2653}, ["POZIOM"] = 165, ["DODATKOWY"] = 151, ["ITEM"] = 151086},
							{["ID_MOBOW"] = {1401, 1402}, ["POZIOM"] = 205, ["DODATKOWY"] = 205, ["ITEM"] = 151187},
							{["ID_MOBOW"] = {1401, 1402}, ["POZIOM"] = 215, ["DODATKOWY"] = 215, ["ITEM"] = 151188}

							}
			if pc.getqf("next") > table.getn(tablica) then
				return nil
			end
			return tablica[pc.getqf("next")]
		end
		function nagroda()
			local tablica = {
							{["PRZEDMIOTY"] = {{30251}, {3}}, ["BONUSY"] = {{apply.ATT_BONUS_TO_MONSTER, apply.POISON_PCT}, {5, 5}, {"Silny przeciwko potworom", "Szansa na otrucie"}}},
							{["PRZEDMIOTY"] = {{27987}, {5000}}, ["BONUSY"] = {{apply.ATT_BONUS_TO_MONSTER, apply.STUN_PCT, apply.BLOCK}, {5, 3, 3}, {"Silny przeciwko potworom", "Szansa na omdlenie", "Szansa na block ciosów"}}},
							{["PRZEDMIOTY"] = {{80008}, {4}}, ["BONUSY"] = {{apply.ATTBONUS_HUMAN, apply.ATT_GRADE_BONUS}, {5, 75}, {"Silny przeciwko ludziom", "Wartość Ataku"}}},
							{["PRZEDMIOTY"] = {{30252}, {3}}, ["BONUSY"] = {{apply.MAX_HP, apply.ATT_GRADE_BONUS, apply.ATT_SPEED}, {2500, 75, 10}, {"Maks PŻ ", "Wartość Ataku", "Szybkość Ataku"}}},
							{["PRZEDMIOTY"] = {{71015}, {1}}, ["BONUSY"] = {{apply.ATT_BONUS_TO_MONSTER, apply.MOV_SPEED, apply.ATT_SPEED}, {5, 10, 5}, {"Silny przeciwko potworom", "Szybkość Poruszania się ", "Szybkość Ataku"}}},
							{["PRZEDMIOTY"] = {{71123, 71129, 151000, 151001, 151000, 151001, 30185}, {15, 15, 200, 200, 50, 50, 3}}, ["BONUSY"] = {{apply.ATT_BONUS_TO_MONSTER, apply.MOV_SPEED}, {5, 10}, {"Silny przeciwko potworom", "Szybkość Poruszania się "}}},
							{["PRZEDMIOTY"] = {{71123, 71129, 151000, 151001, 151000, 151001, 30185, 30179}, {15, 15, 200, 200, 50, 50, 3, 5}}, ["BONUSY"] = {{apply.CRITICAL_PCT, apply.PENETRATE_PCT}, {5, 5}, {"Szansa na krytyka", "Szansa na przeszywkę "}}},
							{["PRZEDMIOTY"] = {{71123, 71129, 151000, 151001, 151000, 151001, 30185, 30179, 30169, 30170}, {15, 15, 200, 200, 50, 50, 3, 5, 5, 5}}, ["BONUSY"] = {{apply.STR, apply.INT, apply.CON, apply.DEX}, {10, 10, 10, 10}, {"Siła", "Inteligencja", "Witalność ", "Zręczność "}}},
							{["BONUSY"] = {{apply.ATTBONUS_HUMAN, apply.ATT_BONUS_TO_WARRIOR, apply.ATT_BONUS_TO_ASSASSIN, apply.ATT_BONUS_TO_SURA, apply.ATT_BONUS_TO_SHAMAN, apply.RESIST_WARRIOR, apply.RESIST_ASSASSIN, apply.RESIST_SURA, apply.RESIST_SHAMAN}, {10, 10, 10, 10, 10, 5, 5, 5, 5}, {"Silny przeciwko ludziom", "Silny przyciwko wojownikom", "Silny przyciwko ninja", "Silny przyciwko sura", "Silny przyciwko szaman", "Odporność przeciwko wojownikom", "Odporność przeciwko ninja", "Odporność przeciwko sura", "Odporność przeciwko szaman"}}},
							{["BONUSY"] = {{apply.MAX_HP}, {4000}, {"Maks PŻ "}}},
							{["PRZEDMIOTY"] = {{30196, 151065, 151066, 30193, 30194, 80017}, {15, 3, 3, 2, 2, 1}}, {["BONUSY"] = {{apply.MAX_HP}, {10000}, {"Maks PŻ "}}},
							{["PRZEDMIOTY"] = {{30196, 151065, 151066, 30193, 30194, 80017}, {15, 3, 3, 2, 2, 1}}, {["BONUSY"] = {{apply.MAX_HP}, {10000}, {"Maks PŻ "}}}
							}
			if pc.getqf("next") > table.getn(tablica) then
				return nil
			end
			return tablica[pc.getqf("next")]
		end
			------ KONIEC KONFIGURACJI ------
		function to_roma(val)
			local cyfry = {"I", "II", "III", "IV", "V", "VI", "VII", "VIII", "IX", "X", "XI", "XII"}
			return cyfry[val]
		end
		function tab_is_in(tab, str)
			for i = 1, table.getn(tab) do
				if str == tab[i] then
					return true
				end
			end
			return false
		end
		when login with pc.level >= 95 begin
			if pc.getqf("next") == 0 then
				pc.setqf("next", 1)
				set_state(polowanie)
			else
				set_state(koniec)
			end
		end
	end
	state polowanie begin
		when letter begin
			local konfiguracja = surek_fabularne.conf()
			send_letter("Księga Mocy "..surek_fabularne.to_roma(pc.getqf("next")).." - "..konfiguracja["POZIOM"].." Lv.")
		end
		when button or info begin
			local konfiguracja = surek_fabularne.conf()
			say_title("Księgi Mocy")
			say("")
			say("Teleporter Seon-Hea potrzebuje pomocy")
			say("Udaj się do niego po więcej informacji.")
			say_arbuz("Pośpiesz się!")
		end
		when 20095.chat."Księgi Mocy - Zadanie" begin
			say_title("Seon-Hea:")
			say("Witaj "..pc.get_name()..".")
			say("Poszukuję kilku odważnych wojowników do")
			say("pomocy nad utworzeniem Księgi Mocy.")
			say("Możesz dla mnie zdobyć część "..surek_fabularne.to_roma(pc.getqf("next")).." Księgi Mocy?")
			say("Wynagrodzę się bardzo soczyście.")
			say("Proszę pomóż!")
			clear_letter()
			set_state(zabij)
		end
	end
	state zabij begin
		when letter begin
			local konfiguracja = surek_fabularne.conf()
			send_letter("Księga Mocy "..surek_fabularne.to_roma(pc.getqf("next")).." - "..konfiguracja["POZIOM"].." Lv.")
		end
		when button or info begin
			local konfiguracja = surek_fabularne.conf()
			say_title("Księgi Mocy")
			say("")
			say("Seon-Hea wielki Teleporter")
			say("potrzebuje Twojej pomocy, pokonaj")
			say("potwory w poszukiwaniu")
			say("pierwszej części Księgi Mocy")
			say("Potwory te znajdują się na mapie "..konfiguracja["DODATKOWY"]..".")
			say("")
			say_item("Księga Mocy Cz. "..surek_fabularne.to_roma(pc.getqf("next")), konfiguracja["ITEM"], "")
		end
		when kill with not npc.is_pc() begin
			local konfiguracja = surek_fabularne.conf()
			if not surek_fabularne.tab_is_in(konfiguracja["ID_MOBOW"], npc.get_race()) then
				return
			end
			if number(1, 350) == 1 then
				pc.give_item2(konfiguracja["ITEM"], 1)
				notice("[Księga Mocy "..surek_fabularne.to_roma(pc.getqf("next")).."] Wymagana część Księgi Mocy wylądowała w Twoim ekwipunku!")
				notice("[Księga Mocy "..surek_fabularne.to_roma(pc.getqf("next")).."] Udaj się do Seon-Hea i oddaj mu ją!")
				clear_letter()
				set_state(powrot)
			end
		end
	end
	state powrot begin
		when letter begin
			local konfiguracja = surek_fabularne.conf()
			send_letter("Księga Mocy "..surek_fabularne.to_roma(pc.getqf("next")).." - "..konfiguracja["POZIOM"].." Lv.")
		end
		when button or info begin
			say_title("Księgi Mocy")
			say("")
			say("Wróć do Seon-Hea po nagrodę.")
		end
		when 20095.chat."Księgi Mocy - Nagroda" begin
			say_title("Seon-Hea:")
			say("")
			local nagroda = surek_fabularne.nagroda()
			local konfiguracja = surek_fabularne.conf()
			if pc.count_item(konfiguracja["ITEM"]) < 1 then
				say("Nie masz Księgi!")
				return
			end
			pc.remove_item(konfiguracja["ITEM"], 1)
			say("Dziękuje, Ci.")
			say("Posiadam już "..surek_fabularne.to_roma(pc.getqf("next")).." część Księgi Mocy")
			if (10-pc.getqf("next")) > 0 then say("Lecz jeszcze przed Tobą jeszcze "..(10-pc.getqf("next")).." Wyzwań ") end
			say("Twoj nagroda za zdobycie Księgi Mocy")
			say("")
			if nagroda["PRZEDMIOTY"] != nil then
				say("Przedmioty:")
				for i = 1, table.getn(nagroda["PRZEDMIOTY"][1]) do
					if nagroda["PRZEDMIOTY"][1][i] == 0 then
						say("- Doświadczenie "..nagroda["PRZEDMIOTY"][2][i])
						pc.give_exp2(nagroda["PRZEDMIOTY"][2][i])
					else
						say("- "..item_name(nagroda["PRZEDMIOTY"][1][i]))
						pc.give_item2(nagroda["PRZEDMIOTY"][1][i], nagroda["PRZEDMIOTY"][2][i])
					end
				end
			end
			if nagroda["BONUSY"] != nil then
				say("Bonusy na stałe:")
				for i = 1, table.getn(nagroda["BONUSY"][1]) do
					say(nagroda["BONUSY"][3][i].." o wartości "..nagroda["BONUSY"][2][i])
					affect.add_collect(nagroda["BONUSY"][1][i], nagroda["BONUSY"][2][i], 60*60*24*30*365)
				end
			end
			pc.setqf("next", pc.getqf("next")+1)
			clear_letter()
			set_state(wejt)
		end
	end
	state wejt begin
		when login or levelup begin
			local konfiguracja = surek_fabularne.conf()
			if konfiguracja == nil then
				set_state(koniec)
				return
			end
			if pc.level >= konfiguracja["POZIOM"] then
				set_state(polowanie)
			end
		end
	end
	state koniec begin
		when login or levelup begin
			local konfiguracja = surek_fabularne.conf()
			if konfiguracja == nil then
				return
			end
			if pc.level >= konfiguracja["POZIOM"] then
				set_state(polowanie)
			end
		end
	end
end

Pozdrawiam

POSZUKUJE WSPÓLNIKÓW / OPIEKUNÓW - NA SERWERKI CS:GO!

:!!: Skontaktuj się ze mną po więcej szczegółów :!!:

  • 1 rok później...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie