Skocz do zawartości
Wiosna w obiektywie! Konkurs fotograficzny - Weź udział! ×
Forum
Regulamin

Zasady i wytyczne obowiązujące wszystkich użytkowników

Administracja

Poznaj zespół moderatorów i administratorów dbających o społeczność

Ranking Użytkowników

Zestawienie najbardziej aktywnych członków naszej społeczności

Serwery
Bany CS2

System banów na serwerach Counter-Strike 2

Bany CS 1.6

System banów na serwerach Counter-Strike 1.6

Sklep CS2

Dostęp do usług premium i przywilejów na serwerach CS2

Sklep CS 1.6

Oferta usług VIP/SVIP dla graczy Counter-Strike 1.6

Odwołaj się od bana

Oficjalna procedura odwoławcza dla zablokowanych graczy

Społeczność
Wydarzenia

Kalendarz turniejów, konkursów i integracyjnych spotkań graczy

Discord

Dołącz do naszej społeczności na discordzie

Aktualności

Bieżące informacje dotyczące serwerów i środowiska CS

Pomoc

Przewodniki, poradniki i wsparcie dla wszystkich użytkowników

Nowy szablon forum
csowicze.pl


Przygotowaliśmy dla Was nowy wygląd forum! Na pewno znajdziecie rzeczy, które można ulepszyć. Dajcie nam znać w dedykowanym wątku. Wasza opinia jest dla nas ważna!

Czytaj więcej1

XXXXXXXXXXXXXXX


Przygotowaliśmy dla Was nowy wygląd forum! Na pewno znajdziecie rzeczy, które można ulepszyć. Dajcie nam znać w dedykowanym wątku. Wasza opinia jest dla nas ważna!

Czytaj więcej2

CCCCCCCCCCCCCCC


Przygotowaliśmy dla Was nowy wygląd forum! Na pewno znajdziecie rzeczy, które można ulepszyć. Dajcie nam znać w dedykowanym wątku. Wasza opinia jest dla nas ważna!

Czytaj więcej3

Rekomendowane odpowiedzi

  • Sponsor
Napisano

GTA 5: FPS. Jak zwiększyć i poprawić płynność gry?

 

Firma Rockstar podziękowała twórcy poprawki czasów ładowania dla pecetowego wydania Grand Theft Auto Online. Wydawca zapowiedział też udostępnienie jej w ramach oficjalnej aktualizacji.

 

Pecetowa wersja Grand Theft Auto Online nie jest najlepiej zoptymalizowana. Pewien gracz przedstawiający się w sieci jako t0st zauważył, że czas ładowania wersji Online jest aż sześciokrotnie dłuższy niż czas ładowania trybu jednoosobowego. Analiza kodu źródłowego oprogramowania szybko wytypowała potencjalnego winowajcę. Według t0sta problem tkwił w tym, że procesor próbował w jednym wątku przetworzyć dane z 10-megabajtowego pliku, który przechowywał dane o wszystkich przedmiotach do kupienia za pośrednictwem systemu mikrotransakcji. Proceder ten nadmiernie obciążał procesor, który nie był w stanie szybko i sprawnie zweryfikować poprawności tego dokumentu.

 

Cytat

Po dogłębnej analizie możemy potwierdzić, że gracz t0st faktycznie zaprezentował pewne aspekty kodu powiązane z czasem wczytywania się pecetowej odsłony GTA Online, które można usprawnić. W wyniku tej analizy wprowadziliśmy pewne zmiany, które będą wdrożone w nadchodzącej aktualizacji – poinformowali przedstawiciele korporacji na łamach magazynu PC Gamer.

 

Użytkownik t0st zamieścił wpis odnośnie skróceniu czasów ładowania. Potwierdził w nim, że zapowiedziana poprawka do GTA Online będzie dostępna „wkrótce”, a on sam otrzymał od Rockstara 10 tysięcy dolarów. Na razie nie wiadomo, kiedy wspomniana łatka trafi do dystrybucji.

 

źródła:

www.gry-online.pl

www.naekranie.pl

www.antyweb.pl

:ogien::ogien::ogien::ogien::ogien::ogien::ogien:

motorbike.gif

:ogien::ogien::ogien::ogien::ogien::ogien::ogien:

  • Zasłużony
Napisano

Teraz to podziękowania,  a wcześniej walenie banami każdemu u kogo to wykryto.

Darmowy hosting zdjęć i obrazków
Gość Mrs.Fuksiara
Napisano

Czasami zwykła pierdoła pomaga ;> 

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie