Skocz do zawartości
Wiosna w obiektywie! Konkurs fotograficzny - Weź udział! ×
Forum
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

BBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBB

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

BBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBB

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

BBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBB

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

BBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBB

Forum
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

BBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBB

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

BBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBB

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

BBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBB

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

BBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBB

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

BBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBB

Forum
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

BBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBB

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

BBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBB

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

BBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBB

Forum
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

BBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBB

Nowy szablon forum
csowicze.pl


Przygotowaliśmy dla Was nowy wygląd forum! Na pewno znajdziecie rzeczy, które można ulepszyć. Dajcie nam znać w dedykowanym wątku. Wasza opinia jest dla nas ważna!

Czytaj więcej1

XXXXXXXXXXXXXXX


Przygotowaliśmy dla Was nowy wygląd forum! Na pewno znajdziecie rzeczy, które można ulepszyć. Dajcie nam znać w dedykowanym wątku. Wasza opinia jest dla nas ważna!

Czytaj więcej2

CCCCCCCCCCCCCCC


Przygotowaliśmy dla Was nowy wygląd forum! Na pewno znajdziecie rzeczy, które można ulepszyć. Dajcie nam znać w dedykowanym wątku. Wasza opinia jest dla nas ważna!

Czytaj więcej3

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużony
Napisano

Fade_Omen_1920x1080.jpg?auto=webp&disabl

 

AKTUALIZACJE AGENTÓW

 

- Paski postępów/ładowania agentów – przeniesiono w lepsze miejsce i ujednolicono rozmiar dla następujących agentów:

Reyna, Cypher, Breach, Fade, Jett, Omen, Phoenix, Raze, Skye, Yoru.

 

OMEN

- Zaktualizowano model trzecioosobowy, zwiększono dokładność i realizm.

 

AKTUALIZACJE MAP

 

HAVEN

 

- Usunięto kolizję pikseli na następujących obszarach:

Nie można już wejść po osłonie w punkcie A.

Nie można już wskoczyć na górę punktu C bez umiejętności pozwalającej na manewrowanie.

 

SYSTEMY DOTYCZĄCE ROZGRYWKI

 

- Dodano nowy wykres wydajności, który wyświetla wartości błędu strzelania dla ostatnich strzałów w Kliencie. Są to te same informacje, które widzicie w ustawieniach błędu celownika, ale powinny pomóc graczom lepiej ocenić swoje wyniki po walce.

 

- Aktualizacje dotyczące spójności rozgrywki

Więcej informacji o poniższych wykresach wydajności i poprawkach błędów znajdziecie w artykule dotyczącym drugiej aktualizacji spójności rozgrywki VALORANT.

 

- Naprawiono błąd, w wyniku którego skoki pingu i liczby klatek mogły wywołać zbyt obszerny bufor przetwarzania ruchu, który utrzymywał się przez kilka sekund. Gdy miało to miejsce, gracze mogli doświadczyć:

1)Zwiększonego opóźnienia sygnałów wejściowych po stronie serwera, co sprawiało, że sygnały wejściowe były przetwarzane dłużej, niż powinny względem pingu.

2) Dodatkowego opóźnienia w widoku innych graczy, co skracało czas na reakcję.

W obu przypadkach dodatkowe opóźnienia nie były odzwierciedlane na wykresie „RTT Sieci Średnie/Maks.” lub w wartościach pingu na tablicy wyników w grze.

 

- Dodano nowy wykres wydajności pokazujący „Średnie odchylenie RTT”, by gracze mogli rozpoznać, czy mają problemy z siecią, które nie są odzwierciedlane w wartościach średnich/maksymalnych RTT Sieci.

- Dodano nowy wykres wydajności pod nazwą „RTT sieci + opóźnienia przetwarzania”, który rejestruje opóźnienie rzeczywiste na podstawie czasu przesłania sygnału w sieci, przetwarzania ruchu przez serwer i opóźnień przetwarzania ruchu klienta.

 

BŁĘDY

 

AGENCI

 

- Kwestie dialogowe dotyczące „zniszczenia” dla umiejętności rozstawianych będą teraz słyszalne globalnie przez sojuszników. Chodzi m.in. o:

Chamber: Znak Rozpoznawczy i Schadzka

Killjoy: Działko i Bot Alarmowy

Cypher: Potykacz i Kamera Szpiegowska

Yoru: Wtargnięcie

 

- Naprawiono błąd, w wyniku którego Wysoki Bieg Neon automatycznie się zatrzymywał po użyciu Pasa Wysokiego Napięcia lub Błyskawicy Przekaźnikowej.

 

- Naprawiono błąd, w wyniku którego z punktu widzenia obserwatorów przeciwnicy Viper świecili na czerwono, gdy byli w pobliżu, ale wciąż poza Gniazdem Żmij.

 

- Naprawiono błąd, w wyniku którego promień Schadzki Chambera nie wyświetlał się dla obserwatorów.

 

- Naprawiono Podpalacz (Q) Brimstone’a, by zadawał obrażenia rozłożone na draśnięcia po 15 pkt. zamiast 1 pkt, jak pozostałe umiejętności obszarowe zadające obrażenia w grze.

Ogólne obrażenia na sekundę powinny pozostać bez zmian.

 

ELEMENTY KOSMETYCZNE

 

- Naprawiono drobne problemy z migającymi teksturami na broniach Protokołu podczas animacji sprawdzania, celowania, przeładowania, itd.

 

SYSTEMY DOTYCZĄCE ROZGRYWKI

 

- Naprawiono błąd, w wyniku którego przypisania klawiszy dla konkretnych agentów działały nieprawidłowo, nawet jeśli w menu

ustawień widniała informacja, że zostały zastosowane.

 

- Poprawka tego błędu została wprowadzona w patchu 4.09, ale chciano się upewnić, że gracze nie doświadczają już takich problemów przed poinformowaniem o „naprawionym” błędzie.

 

- Naprawiono błąd, w wyniku którego raport z bitwy czasem nie pojawiał się przez całą grę.

 

ZNANE PROBLEMY

- Paski postępów dotyczące podkładania i rozbrajania Spike’a nie są widoczne dla obserwatorów z włączonym minimalnym HUD-em, nawet jeśli obserwują agenta, który podkłada lub rozbraja.

 

Źródło: https://playvalorant.com/pl-pl/news/game-updates/valorant-patch-notes-4-10/

Darmowy hosting zdjęć i obrazków
  • drenn zablokował ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie